Przebudowa i nadbudowa „Domu Kultury” w Berżnikach połączona z zakupem wyposażenia.
- 1. Ogłoszenie o zamówieniu-sig.pdf ( 321.04 KB ) Podgląd załącznika 1. Ogłoszenie o zamówieniu-sig.pdf
- 2. SWZ Przebudowa i nadbudowa Domu Kultury w Berżnikach połączona z zakupem wyposażenia-sig.pdf ( 543.34 KB ) Podgląd załącznika 2. SWZ Przebudowa i nadbudowa Domu Kultury w Berżnikach połączona z zakupem wyposażenia-sig.pdf
- 3. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx ( 20.25 KB ) Podgląd załącznika 3. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx
- 4. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx ( 14.34 KB ) Podgląd załącznika 4. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx
- 5. Załącznik nr 2a - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx ( 16.33 KB ) Podgląd załącznika 5. Załącznik nr 2a - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx
- 6. Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych robót.docx ( 15.78 KB ) Podgląd załącznika 6. Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych robót.docx
- 7. Załącznik nr 4 - Wykaz kadry.docx ( 16.28 KB ) Podgląd załącznika 7. Załącznik nr 4 - Wykaz kadry.docx
- 8. Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx ( 14.63 KB ) Podgląd załącznika 8. Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx
- 9. Zalacznik nr 6 - projekt umowy .docx ( 46.8 KB ) Podgląd załącznika 9. Zalacznik nr 6 - projekt umowy .docx
- 10. Załącznik nr 7 cz. 1- dokumentacja budowlana DOKUMENTACJA ZAMIENNA AKTUALNA - DOM KULTURY BERŻNIKI.zip ( 10.21 MB )
- 11. Załącznik nr 7 cz. 2- dokumentacja budowlana DOM Kultury Dokumentacja Techniczna - 2017 rok - do pozwolenia na budowę.zip ( 18.86 MB )
- 12. Załącznik nr 8 - przedmiar robót.zip ( 824.76 KB )
- 13. Załącznik nr 9 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.docx ( 16.23 KB ) Podgląd załącznika 13. Załącznik nr 9 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.docx
- 14. Załącznik nr 10 - Wzór zabezpieczenia należytego wykonania umowy i usunięcia wad.docx ( 18.61 KB ) Podgląd załącznika 14. Załącznik nr 10 - Wzór zabezpieczenia należytego wykonania umowy i usunięcia wad.docx
- 15. Wyjaśnienie na zapytanie nr 1.pdf ( 233.6 KB ) Podgląd załącznika 15. Wyjaśnienie na zapytanie nr 1.pdf
- 16. informacja o kwocie sfinansowania zamówienia.pdf ( 71.83 KB ) Podgląd załącznika 16. informacja o kwocie sfinansowania zamówienia.pdf
- 17. informacja z otwarcia ofert-sig.pdf ( 276.04 KB ) Podgląd załącznika 17. informacja z otwarcia ofert-sig.pdf
- 18. Sprostowanie do protokołu z otwarcia ofert-sig.pdf ( 302.12 KB ) Podgląd załącznika 18. Sprostowanie do protokołu z otwarcia ofert-sig.pdf
- 19. Zawiadomienie o wyborze oferty-sig.pdf ( 338.03 KB ) Podgląd załącznika 19. Zawiadomienie o wyborze oferty-sig.pdf
- 20. Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf ( 69.67 KB ) Podgląd załącznika 20. Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
- 21. Ogłoszenie o zmianie umowy.pdf ( 61.12 KB ) Podgląd załącznika 21. Ogłoszenie o zmianie umowy.pdf
- 22. Ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf ( 63.2 KB ) Podgląd załącznika 22. Ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Urząd Gminy Sejny
Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Skupski
Data wytworzenia: 2022-05-31
Wprowadzający: Krzysztof Mariusz Skupski
Data modyfikacji: 2023-11-28
Opublikował: Krzysztof Mariusz Skupski
Data publikacji: 2022-05-31