Wydanie zaświadczenia ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych na wniosek zainteresowanej osoby a dotyczący jej danych
Wydanie zaświadczenia ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych na wniosek zainteresowanej osoby a dotyczący jej danych
Wymagane dokumenty:
1. Dowód osobisty.
2. Pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia.
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
Opłaty:
Opłata skarbowa:
17 zł – za wydanie zaświadczenia.
Termin odpowiedzi:
Do 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Do Wojewody Podlaskiego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
Uwagi:
1.Wnioskodawca w sprawie wydania zaświadczenia zgłasza się osobiście lub poprzez pełnomocnika.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm., art. 44g).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).
Wymagane załączniki:
Brak.
Metryka strony