Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Sejny

ZARZĄDZENIE NR 169/2020 WÓJTA GMINY SEJNY z dnia 4 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Zarządzenie Nr 14/2021 Wójta Gminy Sejny z dnia 5 lipca 2021 r. w sprawie zapewnienia dostępu alternatywnego dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Gminy Sejny

Wniosek o zapewnienie dostępności [informacja]

Wniosek [wzór]

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Sejny
Grzegorz Wiśniewski – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Sejny

Kontakt:
1) Urząd Gminy Sejny
ul. Jerzego Grodzińskiego 1
16–500 Sejny
2) tel. 87 516 20 45
3) E-mail: sekretariat@gmina.sejny.pl

Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Sejny;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Sejny;
3) monitorowanie działalności Urzędu Gminy Sejny w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Sejny

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Skupski

Data wytworzenia: 2020-03-18

Wprowadzający: Krzysztof Mariusz Skupski

Data modyfikacji: 2022-05-12

Opublikował: Krzysztof Mariusz Skupski

Data publikacji: 2020-03-18