wpis RDR
Uzyskanie wpisu w rejestrze działalności regulowanej przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - procedury
Podstawa prawna: art. 9c ustawy z dnia 123 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
"Wniosek o wpis do rejestru” , który powinien zawierać:
firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
numer identyfikacji podatkowej (NIP);
numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Załączniki:
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
- Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:
"Oświadczam, że:
1) dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;
2) znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391).".
Oświadczenie powinno zawierać także:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
3) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
Dokonując wpisu do rejestru, nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.
II.OPŁATY:
Opłata skarbowa w wysokości 50,00 zł wniesiona wraz z wnioskiem o udzielenie zezwolenia.
III. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Rolnictwa pok. nr 7 tel 87 516 20 45
Metryka strony