Impeza Masowa
Nie ma ustalonego wzoru wniosku, do wniosku należy dołączyć:
- Opinię Komendanta Powiatowej Straży Pożarnej w Sejnach,
- Opinię Komendanta Powiatowej Komendy Policji w Sejnach,
- Opinię Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sejnach,
- Opinię Dyrektora Pogotowia Ratunkowego w Sejnach,
- Graficzny plan obiektu (terenu)
- Regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
- Program i regulamin imprezy masowej wraz z informacją o sposobie udostępniania ich uczestnikom imprezy masowej,
- Informację o liczbie miejsc dla osób n a imprezie masowej, przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego, liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz informacyjnej
- Wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej (kierownika ds. bezpieczeństwa),
- Pisemną instrukcję określającą zadania służb porządkowych oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy,
- instrukcję postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej.
- Pisemną zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki organizacyjnej lasów państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego, w razie przeprowadzenia imprezy na terenach będących w zarządzie tej jednostki,
Informację o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk
Opłaty
82 zł opłata skarbowa za wydanie decyzji
Termin załatwienia sprawy
w ciągu miesiąca
Tryb odwoławczy
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem Wójta Gminy Sejny w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Metryka strony