Sekretarz

Do zadań Sekretarza Gminy należy m.in.:

  1. koordynowanie pracy Referatu Organizacyjnego tj. Sekretariatu Wójta, informatyki oraz spraw obywatelskich.
  2. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz organizowanie jego pracy.
  3. nadzorowanie spraw szkoleniowych w Urzędzie.
  4. przygotowanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla  pracowników urzędu (samodzielnych stanowisk), kierowników referatów.
  5. sporządzanie projektów struktury organizacyjnej urzędu.
  6. zapewnienie warunków organizacyjnych organom gminy i komórkom organizacyjnym.
  7. zapewnienie należytej obsługi interesantów.
  8. prowadzenie spraw powierzonych przez Wójta.
  9. organizacja przyjmowania, ewidencji i załatwiania skarg i wniosków.
  10. nadzór nad zaopatrzeniem materiałowo-technicznym Urzędu.
  11. organizowanie narad wójta z pracownikami urzędu i jednostkami organizacyjnymi.
  12. kontrola realizacji ustaleń z narad.
  13. nadzór nad ewidencją zarządzeń wójta i kontrola ich realizacji.
  14. koordynowanie praktyk, staży zawodowych.
  15. potwierdzanie własnoręczności podpisów.
  16. stwierdzanie zgodności dokumentów z oryginałem.
  17. wnioskowanie w sprawach nadawania odznaczeń państwowych.
  18. analizowanie i opiniowanie projektów przejmowania przez gminę zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
  19. koordynowanie prac związanych z udziałem gminy w związkach i porozumieniach międzygminnych.
  20. organizowanie spotkań Wójta z mieszkańcami.
  21. zapewnienie pracownikom Urzędu i Kierownikom Jednostek Organizacyjnych dostępu do aktualnych przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw,
  22. kierowanie Referatem Organizacyjnym i Referatem Rolnictwa i Ochrony Środowiska.

Metryka strony

Udostępniający: Dariusz Luto

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Skupski

Data wytworzenia: 2021-04-19

Wprowadzający: Krzysztof Mariusz Skupski

Data wprowadzenia: 2012-12-05

Data modyfikacji: 2022-07-14

Opublikował: Krzysztof Mariusz Skupski

Data publikacji: 2012-12-05